Ο Θεός Χριστιανοί μου έχει σχέδιο, και αυτό το σχέδιο το έχει κάνει γνωστό, και πρέπει να το μάθουν όλοι οι άνθρωποι για να σωθούν

Ο Θεός Χριστιανοί μου έχει σχέδιο, και αυτό το σχέδιο το έχει κάνει γνωστό μέσα στην Αγία Γραφή, και αυτό το σχέδιο κάνει γνωστό και η Εκκλησία σε όλους τους ανθρώπους, για να μπορούν έτσι να έχουν την απαραίτητη γνώση για να πετύχουν την ένωση με τον Χριστό και έτσι να σωθούν.

Ο Λόγος του Θεού είναι ο οδηγός της σωτηρίας, ο ίδιος ο Θεός έγινε άνθρωπος για να σώσει τον άνθρωπο, συγκεκριμένα, ο Πατήρ έστειλε τον Υιό του τον Χριστό για να γνωστοποιήσει το Ευαγγέλιο σωτηρίας στους ανθρώπους, πρέπει όμως να ξέρεις, ότι, ο Θεός είναι ένας και μόνος κατά την ουσία ή φύση, αλλά τριαδικός κατά τα πρόσωπα ή τις υποστάσεις, Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα. Ο Θεός, δηλαδή, είναι τρισυπόστατος. Οι τρεις αυτές υποστάσεις δεν πρέπει να θεωρηθούν σαν απλές όψεις ή μορφές της θεότητας, ώστε ο ένας Θεός να αποκαλύπτεται άλλοτε ως Πατέρας, άλλοτε ως Υιός και άλλοτε ως Άγιο Πνεύμα. Ούτε πάλι τα πρόσωπα αυτά είναι από διαφορετική ουσία ώστε να υπάρχουν τρεις Θεοί. Μία και μόνη Θεία ουσία και Θεότητα υπάρχει, άναρχη, άκτιστη (αδημιούργητη), άϋλη, αμετάβλητη, αδιαίρετη, παντοδύναμη, τέλεια. Συγχρόνως όμως ολόκληρη η μία Θεία ουσία υπάρχει στα τρία θεία πρόσωπα, χωρίς σύγχυση και χωρίς διαίρεση. Ούτε, λοιπόν, τρεις θεοί υπάρχουν, ούτε τα τρία πρόσωπα συγχέονται σε ένα. Και ενώ είναι και τα τρία πρόσωπα ομοούσια και έχουν τις ίδιες ιδιότητες διακρίνονται το ένα από το άλλο σε τούτο: Ο Πατέρας είναι αγέννητος, ο Υιός γεννάται από τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται από τον Πατέρα αιωνίως. Σε κάθε ενέργεια του Θεού προς τα έξω, δηλαδή προς τον κόσμο, συμμετέχουν και τα τρία πρόσωπα, αλλά το καθένα με τη δική του τάξη.

Συγκεκριμένα τώρα στο θέμα της ενανθρώπισης, ο Χριστός ήρθε και απέκτησε και δεύτερη φύση, και έγινε τέλειος άνθρωπος, όπως και τέλειος Θεός είναι, δηλαδή ο Χριστός έχει και τις δύο φύσεις σε μία υπόσταση, όλα τα έκανε για να σώσει τον άνθρωπο, γνωστοποιώντας το θέλημα του Θεού που φέρνει την σωτηρία του ανθρώπου.

Ο ίδιος ο Ιησούς διδάσκει μέσα στην Αγία Γραφή και μας αποκαλύπτει ότι είναι Θεός, δηλαδή, μας λέει με λίγα λόγια το νόημα, ότι ο Πατέρας έστειλε τον Υιό, και ο Ιησούς δεν έγινε ο Υιός του Θεού όταν γεννήθηκε στη Βηθλεέμ. Ήταν πάντα ο Υιός του Θεού, από το αιώνιο παρελθόν, εξακολουθεί να είναι ο Υιός του Θεού και θα είναι για πάντα.

Ο ίδιος ο Ιησούς πάλι μας διδάσκει ότι δεν ήρθε για να καταργήσει τον νόμο ή τους προφήτες, αλλά για να τα πραγματοποιήσει.

Μας λέει συγκεκριμένα στο (Ματθ. 5,17 – Ματθ. 5,20):

Μη νομίσετε πως ήρθα για να καταργήσω το νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα για να τα καταργήσω, αλλά για να τα πραγματοποιήσω. Σας βεβαιώνω πως όσο υπάρχει ο κόσμος, έως τη συντέλειά του, δε θα πάψει να ισχύει ούτε ένα γιώτα ή μία οξεία από το νόμο. Όποιος, λοιπόν, καταργήσει ακόμα και μία από τις πιο μικρές εντολές αυτού του νόμου και διδάξει έτσι τους άλλους, θα θεωρηθεί ελάχιστος στη βασιλεία του Θεού. Ενώ όποιος τις τηρήσει όλες και διδάξει έτσι και τους άλλους, αυτός θα θεωρηθεί μεγάλος στη βασιλεία του Θεού. »Γι’ αυτό να έχετε υπόψη σας ότι, αν η ευσέβειά σας δεν ξεπεράσει την ευσέβεια των γραμματέων και των Φαρισαίων, δε θα μπείτε στη βασιλεία του Θεού.

Με λίγα λόγια το νόημα είναι το εξής:

Ο Χριστός γνωστοποίησε ότι αυτός είναι ο Μεσσίας, γι’ αυτόν μιλούσαν οι προφήτες και έγραφαν η γραφές για την έλευση του, και ο Μεσσίας είναι η μία υπόσταση από τον Θεό, και αυτός ήρθε για να γνωστοποιήσει την Νέα Διαθήκη με τους ανθρώπους, και έτσι να ολοκληρωθεί ο Νόμος του Θεού για την σωτηρία όλων των ανθρώπων, και ο νόμος ο οποίος υπήρχε τότε, δεν καταργήθηκε αλλά πραγματοποιήθηκε, και τώρα πάλι ισχύει ο νόμος του Θεού, με βάση την ολοκλήρωση του Νόμου την οποία ο Μεσσίας Ιησούς Χριστός έκανε γνωστά στους ανθρώπους.

Έτσι, η Εκκλησία σήμερα, είναι αυτή που φροντίζει τους πιστούς να ενωθούν με τον Χριστό, αυτή γνωστοποιεί το θέλημα του Θεού, και εκεί βρίσκεται ο Νόμος του Θεού, και όλα αυτά γίνονται για να μπορέσουν οι άνθρωποι να μπουν στην Βασιλεία των Ουρανών.